- OGÓLNOPOLSKI PROJEKT EDUKACYJNY „WYZWANIA TEODORA” - 2020/21
- „MAŁY MIŚ W ŚWIECIE WIELKIEJ LITERATURY” − edycja 2020/2021
- „Uczuciometr inspektora Krokodyla” - 2020/21
- Projekt edukacyjny GWO pt: „Lepsza Szkoła”, są trzy „Sesje z plusem”. - 2020/21
- OGÓLNOPOLSKI PROJEKT EDUKACYJNY KREATYWNY PRZEDSZKOLAK KREATYWNE DZIECKO
- „CZYŚCIOCHOWE PRZEDSZKOLE”
- KONKURS CZYTELNICZY „POŻERACZE KSIĄŻEK klasa 3 - 2020/21
- „Przygotujmy lepszy świat”. 2020/21
- Udział uczniów klasy III w akcji „Czytanie ma moc”? - 2020/21
- PROGRAMUJEMY W SCRATCH JUNIOR - 2020/21
- Podsumowanie Code Week 2020 w SP w Bożem
- PROJEKKT INNOWACYJNY „CZYTAM Z KLASĄ lekturki spod chmurki” II edycja- 2020/21
- KLASA III UKOŃCZYŁA I MODUŁ PROJEKKTU INNOWACYJNEGO „CZYTAM Z KLASĄ” MAŁA CHMURKA W KRAINIE DRZEW – 23.09.2020R. -21.12.2020r
- MAŁY INŻYNIER - PROGRAMOWANIE- 2019/20
- KLASA Z EMPATIĄ
- MAGICZNA MOC BAJEK
- MAŁY MIŚ I PRAWA DZIECKA
- EUROPEJSKI TYDZIEŃ KODOWANIA
- PROGRAM AKTYWNA TABLICA
- CZYTAM Z KLASĄ lekturki spod chmurki
- BYĆ JAK IGNACY
- KLUB GIER PLANSZOWYCH
- PROJEKT KLIMATYCZNA KLASA
- NARODOWY PROGRAM CZYTELNICTWA
- INTERNET SZEROKOPASMOWY DLA SZKÓŁ
- MOJE MIASTO BEZ ELEKTROŚMIECI
- PROJEKT KOMPETENCJE NA START
- PIĘKNA NASZA POLSKA CAŁA
- Godzina Kodowania 3-10 grudnia 2018 r. w ramach Światowego Tygodnia Edukacji Informatycznej
- SPÓJRZ INACZEJ
Nagłówek
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatur exercitationem aliquam at fugit omnis vitae recusandae eveniet.
Inventore, aliquam sequi nisi velit magnam accusamus reprehenderit nemo necessitatibus doloribus molestiae fugit repellat repudiandae dolor. Incidunt, nulla quidem illo suscipit nihil!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.
MAŁY INŻYNIER - PROGRAMOWANIE- 2019/20
Rodzaj zajęć: Projektowanie gier komputerowych - "Kompetencje na start w Szkole Podstawowej w Bożem i Szestnie" RPWM.02.02.01-28-0178/17
Nauczyciel prowadzący zajęcia: Arkadiusz Szymków
Liczba uczniów: 8
Frekwencja uczniów: 100%
Zajęcia odbywały się w piątki (wg harmonogramu) o godz. 1210-1425. Odbyło się 7 spotkań po 3 godziny (21 godzin zajęć w I semestrze). Na zajęcia uczęszcza 8 uczniów (5 z kl. IV, 1 z kl. III, 2 z kl. 2).
Zrealizowano tematy zgodnie z opracowanym planem pracy.
Na zajęciach uczniowie zostali zapoznani z zasadami bezpiecznego korzystania z Internetu, poruszane były tematy min. „Jak dbać o własność intelektualną”. Poznali środowisko programistyczne Scratch składające się z bloków (ZDARZENIA, KONTROLA, WYGLĄD, RUCH, CZUJNIKI, WYRAŻENIA, DANE). Uczniowie tworzyli gry Labirynt, Pong, Mucha w potrzasku, Atak rekina.
Do zajęć wykorzystano karty pracy, rzutnik, skrypty.
Wynikiem pracy na zajęciach było opanowanie przez uczniów podstawowych zasad tworzenia gier w środowisku Scratch.
Wnioski do dalszej pracy:
- dzieci lubią zajęcia z programowania,
- zachęcić uczestników do samodzielnego tworzenia gier komputerowych w Scratch.